سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه پایتون

مقایسه پایتون

ساختن سریع مثال نخستین برای پروژه‌ها

همانگونه که طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  اشاره شد لهجه پایتون با‌گاز قابل یادگیری میباشد. هم‌چنین ساختار آن به سیرتکامل‌ای میباشد که خیلی از نرم‌افزار‌ها را با پیچیدگی کمتری می‌اقتدار در آن نوشت. این خصوصیت‌ها سبب می شوند تا در مواردی که در محدودیت وقتی قرار گرفته‌ایم، تخت گاز کدنویسی کنیم و یک مثال اول از پروژه را ساخت‌و‌ساز کنیم. در واقع این عمل صرفا اجرای یک طرح اول میباشد که در طی مدت بدون نقص گردد.

 

متن گشوده و کراس پلتفرم

مقطع بیست سال میباشد که پایتون دارنده این دو امکان میباشد. در واقع برای آن لینوکس، ویندوز یا این که مک فرقی نمی‌نماید، به راحتی روی کل سیستم‌ها اجرا گردد(به‌این خصوصیت کراس پلتفرم گفته می شود). هم‌چنین هزاران نفر در جهان برای رفع اشکالات و باگ‌های پایتون فعالیت می‌نمایند تا مطمئن شوند که مدام می تواند برای مواقعی که موردنیاز میباشد، به نیکی استعمال شود.(این خصوصیت هم به جهت متن گشوده بودن پایتون میباشد، در سود سورس آن در چنگ همگی قرار بخشید.) دقت نمائید که خیل عظیم اشخاصی که با پایتون فعالیت می‌نمایند این اطمینان را به شما میدهد که در مواقع مواجه شدن با نقص‌ میتوانید خیلی سریع آن گونه های را برطرف فرمائید.

 

لهجه و پلتفرم کلیه منظوره

در‌حالتی که شما یک بسط دهنده‌ی اپلیکیشن میباشید میتوانید در هر سناریوی قابل انعطاف افزاری از پایتون به کار گیری فرمائید. همین دستور سبب ساز گردیده تا این گویش بتواند شرایط خودش را محافظت کرده و ارتقاء دهد. از جمله فرض نمائید که قرار میباشد در مقر‌های داده SQL برخی توابع را توسعه و گسترش دهید یا این که قسمت بک اند(Backend) تارنما خویش را تصحیح و دستکاری فرمائید و یا این که یک اپلیکیشن دسکتاپ بنویسید. در کلیه مورد ها پایتون به شما یاری خواهد کرد.

 

کتابخانه‌های پهناور

پایتون به وسیله (pypi (python package index که بیش‌خیس از 85 هزار اسکریپت و ماژول در چنگ یوزرها قرار میدهد، پشتیبانی می شود. این ماژول‌ها کاربری بی آلایش‌ای داشته و یوزرها می توانند در سیستم‌های خودشان از آنان به کارگیری نمایند. از این کتابخانه‌ها می‌قدرت برای حل مسائل مختلف مانند اجرای تحلیل داده توسعه یافته مثل گسترش اینترنت خدمت رست فول یا این که بررسی احساسات و ساخت‌و‌ساز یک سیستم بصیرت کامپیوتری به کار گرفت.(در شرایطی که با خیلی از مفاهیم آشنا نیستید به هیچ عنوان نگران نباشید؛ کاربردهای پایتون خیلی وسیع میباشد و شما هم قرار وجود ندارد وارد کل حیطههای کاری آن گردید.)

 

حیطههای کاری پایتون

در حال حاضر میخواهیم با مهمترین منطقههای کاری پایتون آشنا شویم. به‌دنبال بدین موردها خوا‌هیم پرداخت.

 

هوش تصنعی و مصنوعی

دانش محاسبه داده یا این که داده کاوی

اتوماسیون و اسکریپت نویسی

آزمایش کردن قاب ورک‌ها

توسعه و گسترش اینترنت

امبدد سیستم‌ها

هوش تصنعی و مصنوعی

بی‌شک یکی‌از منطقههایی که پایتون به صورت قدرتمندی در آن حضور دارااست هوش تصنعی و مصنوعی یا این که (AI) میباشد. به وسیله هوش تصنعی و مصنوعی می‌اقتدار به یک ماشین بضاعت فکر، ارزیابی و تصمیم گیری اعطا کرد. آینده و توان در مشت اشخاصی خواهد بود که بدین ابزار دسترسی دارا‌هستند. حدودا در هر جایی که فکرش را بکنید هوش تصنعی می تواند حضور داشته باشد. از شناسایی اشخاص مبتنی بر رخ و اثرانگشت گرفته تا تشخیص امر‌های صوتی(دستیارهای صوتی گوگل، مایکروسافت و …) یا این که حتی اکران پست‌های دلخواه شما در کانال‌های اجتماعی مثل اینستاگرام. هم چنین یکی مواقعی که در آینده بازار مصرف خیر برای هوش تصنعی و مصنوعی خواهد داشت، خودروهای خودران میباشد. دقت فرمائید که پایتون به جهت داشتن کتابخانه‌های قدرتمندی مثل Keras و Tensorflow امکان پیاده سازی الگوریتم‌های یادگیری ماشینی را دارااست. اما موردها دیگری هم وجود دارااست که هر روز در حالا آپ تو دیت شدن میباشد.