سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارت های لازم برای برنامه نویس ها

وضعیت و قانون ها سفر برای نرم افزار‌نویسان
قبل از هرچیز، بهتر میباشد بدانید که مهارت‌‌‌های مایحتاج هر کدزن برای هجرت چه است؟

مهارت کاری برنامه نویس ها
برای  طراحی سایت فروشگاهی در مشهد  بیشتر کارفرماها علاوه بر دارا بودن سند تحصیلی و تحصیلات دانشگاهی در‌این فن، داشتن دست کم بضاعت و توان های کافی و اشراف بر یک لهجه نرم‌افزار نویسی از اهمیت ویژه ای برخودار میباشد. به‌دنبال تنی چند از مهارت‌های مورد نیاز را شرح می دهیم:

احاطه بر یک لهجه اپلیکیشن‌نویسی
دارا بودن مولفه‌های عمل تیمی
اشراف بر لهجه گفتاری، نوشتاری مرز و بوم مقصد
رزومه‌ی حاذق
حضور در زمان‌های یادگرفتن کمپانی‌های مطرح


حالت و مدارک مورد نیاز برای سفر کاری برنامه نویس ها
درحال حاضر که از خوان توان‌ها گذشتید، بهتر میباشد از مدارک و وضعیت صحبت بگوییم! مهم‌ترین و اساسیترین شرط ما یحتاج برای هجرت کاری به یک مملکت، دریافت روادیدِ کاری آن مرزوبوم میباشد. به‌این شکل نخست بایستی از طرف صاحبکار سفارش شغلی متبوع را اخذ کرده و آن گاه جهت دریافت ویزای شغلی مبادرت فرمائید. همینطور مورد نیاز میباشد شروطی که کافرما برای شما گزینش میکند را درنظر بگیرید.

این شروط ممکن میباشد مشتمل بر دارا بودن دست کم بضاعت و توان های مورد نیاز در نرم‌افزار نویسی، موقعیت سنی مطلوب (ترجیحا کمتر از 45 سال)، تحصیلات دانشگاهی و... باشد.

یک کدام از دیگر از پارامترهای اصلی در مشاجره سفر، احاطه کافی به گویش کشوری میباشد که قصد سفر به آن را دارید. گرچه اشراف بدون نقص به گویش انگلیسی از حالت اساسی و واجب پذیرش کاری میباشد البته دوراندیشی حداقلی از لهجه میهن متبوع جزو بایدها میباشد.

مدارک مورد نیاز 
دریافت ویزای شغلی
داشتن دست کم مدرک کارشناسی یا این که کارشناسی ارشد در رشتههای مهندسی کامپیوتر، علم ها کامپیوتر، مهندسی IT و ریاضی ها.
داشتن سوابق کاری دو سال و بیشتر در زمینههای دارای ربط به یار مدارک و مستندات موردنیاز
دستکم مهارتهای کافی در زبانهای برنامهنویسی
تسط بدون نقص به لهجه انگلیسی
شناخت با زبانهای فرنگی دیگر مخصوصا لهجه مملکت متبوع امتیاز محسوب می‌شود
داشتن مهارتهای توسعه یافته ریاضی و مثال عمل امتیاز به حساب میآید.

دستمزد میانگین اپلیکیشن‌نویسان درکشورهای متفاوت

به حقیقت بها عمل یک اپلیکیشن‌نویس چقدر میباشد؟ آیا در محیطی که احتمالا سرگرم فعالیت می‌باشید، به اندازه زحمتی که میکشید به شما حقوق و دستمزد میدهند؟ آیا اگرهم‌در حال حاضر استارت به یادگیری نرم‌افزار‌نویسی نمائید، آینده درخشانی معطل شما خواهد بود؟ جواب کلیه این‌ سوال ها را زمانی که بدانید نرم‌افزار‌نویسان در نقاط گوناگون جهان چه وضعیتی دارا هستند، خواهید یافت.

بر پایه ی اطلاعاتی که اینترنت‌وب سایت تحقیقاتی PayScale ارائه میدهد، اپ ‌نویسان در کشورهای سوئیس، سوئد، استرالیا وآمریکا بیشترین معیار درآمد را داشته‌اند. نکته حائض اهمیت در‌این آمار، پرورش قابل مراعات درآمد فن‌ای تازه به اسم دانش اطلاعات میباشد که متخصصان آن را اصطلاحا دانشمند داده (data scientist) می‌نامند.

پژوهشگران داده دارنده درآمد بسیار بالایی در کشورهای توسعه یافته جهان میباشند و این سیرتکامل که به حیث می رسد که‌این حرفه همچنان در هم اکنون رویش میباشد. در صورت‌های ذیل می توانید معیار درآمد گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی را در کشورهای توسعه یافته دنیا ملاحظه کنید و آنان‌را باهم مقایسه نمایید، مثلا درآمد هر ساله یک اپ‌نویس جاوا در دانمارک حدود 54 هزار دلار و درهندوستان حدود 6 هزار دلار میباشد.

میانگین درآمد در کشورهای فنلاند، سوئیس، دانمارک

میانگین درآمد در کشورهای آمریکا، اتریش، سوئد

میانگین درآمد در کشورهای انگلستان، سنگاپور، ایرلند

میانگین درآمد در کشورهای چین، ژاپن، اسپانیا

میانگین درآمد در کشورهای استرالیا، نیوزلند، کانادا

میانگین درآمد در کشورهای هند و یونان

فراگیری نرم افزار نوییسی backendآموزش دارای ربط: فراگیری اپلیکیشن نویسی بک اند


حقوق و دستمزد برنامه نویس ها در جمهوری اسلامی ایران
متاسفانه دسترسی به آماری که برآورد نسبتا نیکی از دستمزد نرم افزار‌نویسان در کشور‌ایران ارائه دهد چندان سهل وجود ندارد. کمپانی شغل یابی کشور ایران در سالیان 95 و 96 مبادرت به عده‌آوری داده ها از یوزرها نموده است که شاید هم‌فعلا صرفا مرجع قابل استناد در این باره باشد.

در صورتی شما هم می خواهید در‌این چک کمپانی فرمائید کافی میباشد به مراجعه به وب سایت irantalent.com فرم چک حقوق و دستمزد را لبریز نمایید. بر طبق اطلاعاتی که‌این وبسایت به دست می دهد بیشترین حقوق و دستمزد یک اپلیکیشن‌نویس حدود 5 میلیون در ماه میباشد که‌این عدد برای یک نرم‌افزار‌نویس ارشد به عددی حدود 8 میلیون و برای یک رئیس پروژه به 10 میلیون تومان در ماه خواهد رسید.

ترازو درآمد برنامه نویس ها در ابران

مسافرت برنامه نویس ها و مقصد مطلوب
نهایتا در جواب بدین پرسش که برنامه نویس ها در کجای جهان حالت بهتری دارا‌هستند، بدین سود می رسیم که کشورهای آسیایی به جهت جمعیت بالا و نیروی عمل ارزان و همینطور کشورهای حوزه خلیج عجم به جهت ضابطه ممنوعیت فعالیت ایرانیان آیتم های قابل قبولی برای برنامه نویس ها اهل ایران نیستند.

در ازای کشورهای مانند ایالات متحده و کانادا و کشورهای اروپایی به جهت پرورش تکلونوژی و عمل شرکت ها پیشگام در دنیای تکنولوژی، شایسته ترین و مطلوب ترین جای ها برای هجرت برنامه نویس ها اهل ایران میباشد.