سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتغال شما تحت عنوان نرم افزارنویس، طی 4 ماه!


اشتغال شما تحت عنوان نرم افزار‌نویس، طی 4 ماه!
بوت کمپ یادگرفتن نرم‌افزار نویسی صبح زود، طی 4 ماه از شما یه نرم افزار‌نویس سی‌شارپ (دات‌نت) می‌بنا و با افتخار شما طراحی سایت فروشگاهی در مشهد رو راهی ! در واقع صبح زود، این قضیه رو تولید می‌کنه که شما اون اپ‌نویس رویایی رو از اعماق وجودتون کشف و استخراج فرمائید. درسته، طی 4 ماه!

شیوه پذیرش و تضمین اشتغال بوت‌کمپرها
در مذاکره ورودی با هم گپ میزنیم که ببینیم حقیقتا برای اپلیکیشن‌نویس شدن مصمم می باشید یا این که شاید در صورتی دنبال یه رشته دیگه برید چیره‌خیس می‌شید! سوالهای رای زنی درباره با اپلیکیشن‌نویسی وجود ندارد و ورود به بوت‌کمپ نرم‌افزار‌نویسی، پیش‌نیاز تخصصی نداره. البته نگاه و تاءمل تحلیلی و خصوصیت‌های مشترک و متداول در بین نرم‌افزار‌نویسان غالب، در درخواست کننده تحلیل می‌شه و بر طبق مولفه‌های مختلفی که در گفت‌و‌گو اندازه‌گیری میشه، آخر و عاقبت پذیرش یا این که عدم پذیرش داوطلبان معین میشه.

دقت: بوتکمپ راه اندازی کسب و شغل های اینترنتی، طرز ساخت و ساز یه کسب و فعالیت در فضای مجازی رو از صفر تا صد و با دست‌کم کدنویسی بهتون یادگرفتن می‌روستا. این بوتکمپ هم نهایتاً به اشتغال شما منتهی می‌شه اما مسیری مختلف را دنبال می‌کنه. برای داده ها بیشتر، به شیت بوتکمپ فعال سازی کسب و شغل های اینترنتی مراجعه نمایید.

هدف ها آموزشی بوت‌کمپ نرم افزار‌نویسی
در بوت کمپ صبح زود، علاوه بر یادگرفتن مباحث تخصصی نرم افزار‌نویسی ذیل لحاظ مربیان رشته‌ای که به طور کاملً مشغول پروژه‌های رشته‌ای میباشند و شما رو هم در او‌لین زمان مشغول پروژه‌های رشته‌ای می‌نمایند، یادگرفتن شایستگی‌های قابل انعطاف، از قبیل مهارت‌های رزومه نویسی و گفت‌و‌گو استخدامی، مهارت‌های ارتباطی، عمل گروهی و مدیر مدت به شما ارائه میشه و کوچینگ ما یحتاج تا لحظه استخدام شما انجام می‌شه.

استخدام هر بوت‌کمپر، یک پروژه
هر هر که پس از مذاکره، به بوت کمپ شیوه پیدا میکنه، یعنی هر کدوم از بوت‌کمپرهای صبح زود، برای ما یک پروژه مشترک به اکانت می‌آد: مقصود این پروژه، «افزایش شایستگی بوت‌کمپر تا سطح موردنیاز برای اشتغال» میباشد. برد مشترک ما در بوت کمپ اپلیکیشن نویسی «وصال شما به نمودار شایستگی موردنیاز و وصال شما به منزلت مطلوب در مسئله اشتغال تحت عنوان نرم افزار‌نویس» میباشد: استخدام، آزادکاری (Freelancing) یا این که روش پرتاب کردن استارتاپ به امداد هم‌گروهی‌های خودتون.