سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امکانات هاست

تجهیزات هاست خوب
چه امکاناتی بهمراه هاست ارائه میشوند؟
هاست علاوه بر فضای ذخیره سازی تجهیزات دیگری نیز بهمراه دارااست که می‌قدرت از فی مابین آن‌ها به موردها ذیل اشاره نمود:

قابلیت و امکان داشتن یکسری وب سایت وردپرسی در کنار هم و طراحی سایت فروشگاهی در مشهد
روش‌ اندازی وب سایت‌های وردپرسی کانال ای
قابلیت و امکان اضافه کردن چند دامنه و پایین دامنه (به انگلیسی: Domain & Sub Domain)
مدیر فولدر ماهر
و …
ولی ممکن میباشد در وبسایت‌های ارائه‌دهنده سرویس ها میزبانی با عباراتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، بیمه در قبال بلای طبیعی ، بکاپ گیری منظم و … روبه‌رو گردید. بهتر میباشد بدانید امکاناتی از این دست معمولا به طور پیشفرض بهمراه اکثر هاست‌های دارای اعتبار ارائه می گردند.

برای تعیین هاست مطلوب چه فاکتورهایی را در حیث بگیرم؟
برای اینکه تعیین صدق در هاست ماهر داشته باشید می بایست خصوصیت‌های پایین را در هنگام خرید یک هاست مدنظر قرار دهید:

آپ تایم و مدام در دسترس بودن هاست را نظارت نمایید
آپ تایم به معیار پر‌نور بودن 24 ساعته سرور هاست در 365 روز سال گفته می شود. هر چه معیار در دسترس بودن هاست در 1سال بیشتر باشد یعنی آپ تایم بالاتری داراست و هرچه واحد سنجش آپ تایم بیشتر باشد، بهتر میباشد. آپ تایم یک هاست خوب معمولا 99 درصد در سال متساوی 3.5 روز در 365 روز سال میباشد. ممکن میباشد این قطعی‌ها به طور لحظه‌ای واقعه بیفتد و شما هیچ گاه از آن با خبر نشوید.
از دسترس بیرون شدن یک هاست اتفاقی غیر منطقی وجود ندارد ولی بایستی معیار آن بسیار نادر باشد. آپ تایم فی مابین 99 تا 99.9 درصد مقدار مناسبی برای سرور یک هاست بحساب می آید. در هاست‌های اشتراکی آپ تایم 100 درصد هرگز حادثه نمی افتد و در صورتی‌که عدد 100 را در خصوصیت آپ تایم یک هاست دیدید بدانید این صرفا یک شعار تبلیغاتی میباشد چونکه عدد آپ تایم گوگل هم 99.9 میباشد.

هاست را با دقت به قضیه عمل خویش تعیین فرمایید
وبسایت شما در چه مسئله‌ای فعالیت می کند؟ خبری، فروشگاهی، اکران و فروش فیلم، وبسایت آموزشی و …
با دقت به حوزه کار وب سایت‌تان شایسته ترین هاست را گزینش نمائید. از جمله برای سایتی با عکس و فیلم فراوان نیاز به هاست با فضای ذخیره سازی زیاد دارید. به این ترتیب ترازو هارد دیسک (به انگلیسی: Hard Disc) بسیار اهمیت داراست. در شرایطی که در تارنما شما مراحل محاسباتی و ریاضی پیچیده‌ای اجرا میگردد می بایست واحد سنجش حافظه موقت (به انگلیسی: RAM) و سی پی یو (به انگلیسی: CPU) بالاتری برای هاست خویش در لحاظ بگیرید. به این ترتیب بایستی به تجهیزات و همینطور اقتدار و کیفیت hardware‌های هاست دقت فرمائید.

قطعا برخورداری از پشتیبانی فنی را در حیث بگیرید

یک کمپانی ارائه‌دهنده سرویس ها میزبانی می بایست پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد. در هر ساعت از شبانه‌روز ممکن میباشد مشکلی برای هاست حادثه بیفتد و بایستی یک مجموعه پشتیانی برای رفع نقص‌ مهیا باشند. پیش از گزینش کمپانی ارائه‌دهنده سرویس ها میزبانی درخصوص کیفیت پشتیبانی و سرویس ها آن‌ها تحقیق فرمائید و شایسته ترین کمپانی را گزینش فرمایید. شایسته ترین کمپانی الزاما گران‌ترین یا این که ارزان‌ترین هاست را ارائه نمی نماید. بلکه بایستی پشتیبانی بسیار قدرتمند وجود داشته باشد.